ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Εξεταστική των θαυµάτων Επιτροπή 

ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ πάρα πολύ! Διαβάζω συνέχεια πόσο θα ακριβύνει το πετρέλαιο, η βενζίνα, τα φάρµακα, το χαρτί κουζίνας, το βετέξ, τα διόδια, τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια!

Ο Ντάριο Φο έλεγε «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω»! Εγώ λέω «πληρώνω, πληρώνω»! Δεν θες να ξέρεις πόσο µου ήρθε ο λογαριασµός νερού. Δεν θες να ξέρεις ΠΟΥ µου ήρθε ο λογαριασµός νερού: κατακούτελα στο δόξα πατρί! Αν το σπίτι µου ήταν µεσοτοιχία µε τους καταρράχτες της Εδεσσας, λιγότερα θα πλήρωνα!

Εχω αγχωθεί πάρα πολύ! Γιατί κανένας δεν µας λέει πόσο κοστίζουν οι Εξεταστικές Επιτροπές που φυτρώνουν σαν τα ραπανάκια.

Εξεταστικές για τη Siemens, για το Βατοπέδι, για την οικονοµία, για την παραοικονοµία, για το κέρατό µου το τράγιο!

Εγώ τώρα όλες αυτές τις θέλω! Ναι, αγάπη µου, σαν τρελή τις θέλω! Αλλά δεν εννοώ αυτό το πασαλιψατέρ. Αυτό το ξεσκόνισµα όσα βλέπει η πεθερά. Ψάχνουν και καλά, πέντε σαχλαµάρες, βρίσκουν µισό ένοχο και τον δείχνουν µε το δάχτυλο. Βγαίνει ο µισός ένοχος και δηλώνει ότι «όλα είναι πολιτική σκευωρία των αντιπάλων του». Ασχολούνται κάνα τέταρτο της ώρας µαζί του, µετά τον ξεχνάνε κι αυτόν! Βγαίνουνε στα παράθυρα, δηλώνουν ότι θα µπήξουν το µαχαίρι στο κόκαλο: µπήγουν το µαχαίρι στο βούτυρο κι από δω πάνκι οι άλλοι! Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε, να περάσει ο επόµενος, ο γιατρός θα σας δει τώρα!

Οχι, εννοώ επί της ουσίας Εξεταστική (ναι βρε, τώρα δα µε φέρανε από τον πλανήτη Αρη). Εννοώ  εγώ το µικρό πράσινο ανθρωπάκι  πραγµατική έρευνα! Πραγµατικό πόρισµα! Πραγµατική κατανοµή ευθυνών. Εννοώ ΚΑΙ έγκληµα ΚΑΙ τιµωρία! ΑΛΛΑ ΟΛΕΣ αυτές οι «µετεξεταστέες εξεταστικές» πόσο µας κοστίζουν; Αυτούς όλους εµείς τους πληρώνουµε οχτάωρο ή µε εργατοώρες; Μπορεί κάποιος να µου δώσει µια εικόνα; Πόσο πάει το µαλλί; Στο περίπου; Τους πληρώνουµε µε το κεφάλι; Τους πληρώνουµε σαν γκρουπ, όπως τις κρουαζιέρες στον Νείλο µε ηµιδιατροφή; Το ΦΠΑ επιβαρύνει εµάς ή αυτούς; Απόδειξη θα µας κόψουνε ή, εκείνη την ώρα, θα κάνουν πως δένουν το κορδόνι του παπουτσιού; Αµα τους πληρώσουµε πακέτο, µας κάνουν καλύτερη τιµή; Ερευνα αγοράς να κάνω ή είναι στάνταρ η ταρίφα;

Ναι, τις Εξεταστικές τις θέλω. Και καθόλου δεν συµφωνώ µε τον κύριο Κεφαλογιάννη που τις αποκάλεσε «µόδα». Μόδα, κύριε µου, είναι η γόβα η δεκάποντη, όχι η αναζήτηση πολιτικών ευθυνών!

Και καθόλου δεν συµφωνώ µε τον κύριο Παντελή Οικονόµου, που δήλωσε ότι είναι «Εξεταστική των πραγµάτων» κι όχι «Εξεταστική των ανθρώπων» Επιτροπή. Τα «πράγµατα», κύριε Οικονόµου µου, «άνθρωποι» δεν τα κάνανε; Αφεαυτών τους γίνανε τα «πράγµατα»; Ξύπνησαν ένα πρωί  τα πράγµατα πάντα και είπαν «έλα, βρε, να κάνουµε µια σκανδαλάρα, πίσω απο την πλάτη των ανθρώπων»;

Και καθόλου δεν συµφωνώ µε τους πρωθυπουργούς αυτής της χώρας που σνοµπάρουν και δεν πάννα καταθέσουν. L'etat c'est moi; Πουρκουά; Πουρκουά και από πότε; Μοναρχία έχουµε και δεν ενηµερώθηκα;

Ο πρωθυπουργός είναι ο πρώτος πολίτης του τόπου ή ο Λουδοβίκος ΙΣΤ; Γιατί λοιπόν, αυτό το υφάκι, γιατί αυτές οι δηλώσεις υπηκόων «ο πρωθυπουργός θα καταθέσει αν και όποτε θέλει»;

ΣΕ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, οι πρωθυπουργικές ευθύνες αίρονται ως διά µαγείας; Ακόµα και εάν ο εκάστοτε πρωθυπουργός δεν ήταν άµεσα αναµεµειγµένος, επί των ηµερών του δεν έγινε; Πείτε µου, ενηµερώστε µε! Κι αν ζω σε λάθος πολίτευµα, µη µου το κρύβετε! Να ξέρω να φρεσκάρω τους τεµενάδες µου!

Ναι, ως πολίτης τις θέλω τις Εξεταστικές. Αλλά να µην τις πληρώνω και κερατιάτικες άνευ λόγου. Να φτάσουν όντως το µαχαίρι στο κόκαλο! Να µάθουµε όντως ποιοι ευθύνονται γιαυτή την κατάντια! Να τιµωρηθούν όντως οι υπαίτιοι! Να βρεθεί όντως µια άκρη! Γιατί έχω µια φριχτή υποψία ότι τα σκάνδαλα στην Ελλάδα δεν αρχίζουν και  κυρίως  δεν τελειώνουν σε ένα δύο πολιτικούς που ήδη κατονοµάστηκαν!

Να µάθουµε κάποτε την αλήθεια! Και τότε, ναι, να την πληρώσουµε! Κυριολεκτικά και µεταφορικά!

(Είπε το µικρό πράσινο ανθρωπάκι. Και διακτινίστηκε πίσω στον πλανήτη Αρη!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου