ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Τρίτη, 28 Σεπτεμβρίου 2010

Επιλογή μαθημάτων από φοιτητές

ΣΤΟΧΟΣ Η ΡΙΖΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


Διευκρινίσεις σχετικά με τις προτάσεις της κυβέρνησης στο πλαίσιο του διαλόγου για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση έδωσε χθες η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, μία ημέρα μετά τη συνάντηση των Δελφών. Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Real fm, η υπουργός Παιδείας Ά. Διαμαντοπούλου, αφού τόνισε ότι «δεν συμφωνώ καθόλου με τα tabula rasa και “ελάτε όλοι μαζί να συζητήσουμε για το τι θέλουμε”. Θεωρώ ότι η κυβέρνηση και ο υπουργός οφείλουν να καταθέτουν ένα πλαίσιο επεξεργασμένο και τεκμηριωμένο», εξήγησε ότι στόχος του διαλόγου όσον αφορά στις σπουδές είναι «οι φοιτητές να μπορούν να κάνουν ένα δικό τους μενού, δηλαδή να μπορούν να επιλέξουν μαθήματα κατά τη διάρκεια των σπουδών τους. Δεν είναι εύκολο και θα χρειαστεί αναδιάρθρωση». Νέο σύστημα πρόσβασης Παράλληλα, σχετικά με το σύστημα πρόσβασης από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η υπουργός τόνισε ότι θα εξειδικευτεί αφού προηγουμένως ολοκληρωθούν οι αλλαγές στο λύκειο και στα πανεπιστήμια το Φεβρουάριο, σημειώνοντας ότι η κατεύθυνση θα είναι το λύκειο να έχει μικρό αριθμό μαθημάτων και διπλάσιο αριθμό ωρών, να υπάρχουν εξετάσεις μέσα στο λύκειο εθνικής εμβέλειας, ο μαθητής να έχει και εργασίες και το πανεπιστήμιο να βάλει το ίδιο στάθμιση στα μαθήματα που επιλέγει. Σπουδές ανάλογα με τις ικανότητες Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Παιδείας Γ. Πανάρετος, μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash 96, υπογράμμισε ότι στο πανεπιστήμιο που θέλει να δημιουργήσει η κυβέρνηση οι φοιτητές «θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν ποιο είναι εκείνο που μπορούν να σπουδάσουν, ποιο είναι το επίπεδο που μπορούν να σπουδάσουν ανάλογα με τις ικανότητές τους, και θα πρέπει επίσης να έχουν τη δυνατότητα να μεταπηδούν από ένα επίπεδο σε ένα άλλο εάν έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν και να ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρώτο ή το δεύτερο στάδιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου