ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα

Ηρεμία στο κέντρο της Αθήνας μετά την ένταση που επικράτησε όταν διαδηλωτές ιδιοκτήτες φορτηγών, προσπάθησαν να ανέβουν τα σκαλοπάτια πίσω απο τον Αγνωστο Στρατιώτη
Ενταση επικράτησε στο Σύνταγμα όπου διαδηλωτές ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης, προσπάθησαν να ανέβουν τα σκαλοπάτια πίσω απο τον Αγνωστο Στρατιώτη με σκοπό να μπούν στη Βουλή. Απωθήθηκαν απο τις αστυνομικές δυνάμεις που έκαναν χρήση κροτίδων.
Με την επέμβαση των ψυχραιμοτέρων τα πράγματα ηρέμησαν. Κατά τη διάρκεια της έντασης απομακρύνθηκε για λίγα λεπτά και η φρουρά του μνημείου του Αγνώστου Στρατιώτη ενώ μεταπείσθηκε απο τους συναδέλφους του και διαδηλωτής που ήθελε να αποθέσει στο μνημείο μία μαύρη σημαιά και μια ελληνική.

Αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών φορτηγών, με επικεφαλής τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Γιώργο Τζωρτζάτο, επέδωσε στον πρόεδρο της Βουλής ψήφισμα, με το οποίο ο κλάδος ζητεί την απόσυρση του νομοσχεδίου της κυβέρνησης για τις αλλαγές στις μεταφορές και την έναρξη διαλόγου άρθρο - άρθρο.
Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα

Οι περίπου 2.500 διαδηλωτές, ανεμίζοντας ελληνικές σημαίες και φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης, πορεύθηκαν προς τη Βουλή ενώ αυτή την ώρα πραγματοποιούν καθιστική διαμαρτυρία. Θα επιχειρηθεί μάλιστα η εγκατάσταση προτζέκτορα, προκειμένου οι διαδηλωτές να παρακολουθήσουν ζωντανά τη συνεδρίαση της Βουλής. Κλειστοί οι περισσότεροι δρόμοι στο κέντρο.

Νωρίτερα, προηγήθηκε συγκέντρωση έξω από τα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φορτηγών και Βυτιοφόρων και σύμφωνα με τους συνδικαλιστές ο αριθμός των διαδηλωτών ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Εξάλλου, στην πρωτεύουσα φθάνουν σήμερα από την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη και άλλοι συνάδελφοί τους.
Διαμαρτυρία στο Σύνταγμα

Στην ομιλία του προς τους συναδέλφους του, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ιδιοκτητών Φορτηγών, Γιώργος Τζωρτζάτος, επιτέθηκε σε ψηλούς τόνους κατά της κυβέρνησης, υποστηρίζοντας ότι «χρησιμοποιήθηκαν γκεμπελικές μέθοδοι για να καμφθεί το φρόνημά μας».

Πρόσθεσε, δε, πως «με τη μεταρρύθμιση στον κλάδο, χωρίς μέριμνα για τους νέους μεταφορείς και γι αυτούς που συνταξιοδοτούνται και χωρίς τους ίδιους μεταφορείς, η ελληνική κυβέρνηση πουλάει την ελληνική μεταφορά σε ξένα χέρια».

Ο πρόεδρος των ιδιοκτητών φορτηγών κατέληξε με τη φράση «μολών λαβέ» και απευθυνόμενος στους συναδέρφους τους τούς κάλεσε να αντισταθούν «στην επερχόμενη μετατροπή σας σε υπαλλήλους πολυεθνικών».

Ιδιοκτήτες φορτηγών κατήγγειλαν, επίσης, ότι συνάδελφοί τους εμποδίστηκαν στα διόδια εισόδου της Αθήνας να φτάσουν στο κέντρο από την αστυνομία, η οποία προφασιζόμενη ελέγχους καθήλωσε τα φορτηγά στα διόδια.

Σημειώνεται πως πρόθεση των αυτοκινητιστών είναι να κάνουν ολονύκτια καθιστική διαμαρτυρία έξω από τη Βουλή μέχρι την Τέταρτη, ημέρα ψήφισης του επίμαχου νομοσχεδίου για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών.

Τέσσερις Εισαγγελείς Πρωτοδικών έχουν αναλάβει την εποπτεία των διαδικασιών της πορείας.

Σε συνεργασία με την Αστυνομία, θα ελέγχουν την τήρηση του νόμου καθ' όλη την διάρκεια της κινητοποίησης των ιδιοκτητών φορτηγών και έχουν εντολή, σε περιπτώσεις που διαπιστώνεται η διάπραξη αυτεπαγγέλτως διωκώμενων αδικημάτων, να εφαρμόζουν αμέσως την αυτόφωρη διαδικασία.

Σε ό,τι αφορά στα μπλόκα, προς το παρόν επικρατεί ηρεμία, η αστυνομία έχει πάρει σήμερα αυξημένα μέτρα, αλλά και σαφείς εντολές να μην επιτραπεί σε φορτηγά να μετακινηθούν προς την Αθήνα.

Συνολικά στο λεκανοπέδιο της Αττικής στα μπλόκα βρίσκονται 850 φορτηγά.

Η κίνηση στις εθνικές οδούς γίνεται κανονικά, παρά το γεγονός ότι σε ορισμένα σημεία υπάρχει μια σχετική δυσκολία, καθώς είναι ελεύθερη μόνο μία λωρίδα.

Ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας, επεσήμανε για μία ακόμη φορά ότι δεν θα γίνει ούτε βήμα πίσω ως προς την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών.

Απέκλεισε μάλιστα το ενδεχόμενο παράτασης της μεταβατικής περιόδου (πέντε χρόνια ζητούν οι ιδιοκτήτες), αφού, όπως είπε, κάτι τέτοιο, ουσιαστικά οδηγεί σε παράταση του ελλείμματος της ανταγωνιστικότητας της χώρας.

Ερχονται φορτηγά και από τη Θεσσαλονίκη

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών εγκαταλείπουν από νωρίς το πρωί της Τρίτης τη Θεσσαλονίκη, με λεωφορεία έχοντας ως προορισμό την Αθήνα.

Τα οχήματά τους παραμένουν σταθμευμένα περιφερειακά της Θεσσαλονίκης και κυρίως στα δυτικά της πόλης, καθώς σύμφωνα με τις αστυνομικές αρχές έχουν συγκεντρωθεί περίπου 300 φορτηγά στα ακόλουθα σημεία:

* 7ο χλμ. παλαιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Βεροίας
* Στα φανάρια της Λαχανογοράς στην περιφερειακή οδό της πόλης
* Στο 30ο χλμ. της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης-Κατερίνης, στο ύψος του Ρομπόπουλου
* Στα φανάρια του δημοτικού διαμερίσματος Γέφυρας επί της παλιάς εθνικής οδού Θεσσαλονίκης - Βεροίας
* Στους σηματοδότες του Αγίου Αθανασίου, στην παλιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Βεροίας
* Στις πύλες 16 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Τα φορτηγά παραμένουν δεξιά και αριστερά των δρόμων και των οδικών κόμβων, χωρίς να δημιουργούν πρόβλημα στην κίνηση των οχημάτων.

Πολιορκία με μπλόκα και πόλεμο νεύρων

Τις αντοχές της κρατικής μηχανής και της αγοράς τεστάρουν από χθες οι ιδιοκτήτες φορτηγών καθώς εντείνουν τις κινητοποιήσεις τους, εν όψει της αυριανής ψήφισης του νομοσχεδίου που ανοίγει το επάγγελμά τους. Χθες, πρωτοφανής ήταν η ταλαιπωρία των οδηγών, οι οποίοι είχαν εγκλωβιστεί σε σημεία κοντά στα περίπου είκοσι μπλόκα που είχαν στηθεί γύρω από το λεκανοπέδιο με τη συμμετοχή 739 φορτηγών, ενώ παρόμοιες εικόνες υπήρξαν και σε άλλες πόλεις.
Από τις κινητοποιήσεις σημειώθηκε κυκλοφοριακό «έμφραγμα» καθώς η είσοδος της εθνικής οδού Αθηνών - Κορίνθου έκλεισε για αρκετές ώρες. Τα σοβαρότερα επεισόδια προκλήθηκαν στη λεωφόρο Αθηνών όταν η αστυνομία απαγόρευσε την πορεία προς την Αθήνα των ιδιοκτητών βυτιοφόρων και φορτηγών, αποκλείοντας τον δρόμο στο ύψος του Χαϊδαρίου με κλούβες. Οι μεταφορείς απείλησαν πως θα εμβολίσουν τις κλούβες με βυτιοφόρα και θα τους βάλουν φωτιά, ενώ λίγη ώρα μετά τα πνεύματα ηρέμησαν και οι μεταφορείς έκαναν μηχανοκίνητη πορεία από τον Κηφισό μέχρι τη λεωφόρο Αθηνών. Αποτέλεσμα ήταν για αρκετές ώρες η Τροχαία να υποχρεωθεί να εκτρέψει την κυκλοφορία των οχημάτων μέσω Σχιστού. Οι μεταφορείς, οι οποίοι παραμένουν αμετακίνητοι στις θέσεις τους, σχεδιάζουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Ομόνοια στις 12 το μεσημέρι και στη συνέχεια πορεία πεζή προς τη Βουλή, όπου και θα πραγματοποιήσουν ολονύχτια καθιστική διαμαρτυρία. Αύριο αναμένεται να αποφασίσουν και το μέλλον των κινητοποιήσεών τους.


Στο μεταξύ στις αστυνομικές και δικαστικές αρχές παρέπεμψε χθες ευθέως ο υπουργός Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας για τη λύση της «πολιορκίας» της Αθήνας από τα φορτηγά με συνεντεύξεις του σε τρεις ραδιοφωνικούς σταθμούς: «Υπάρχουν οι Εισαγγελικές Αρχές και η Ελληνική Αστυνομία που ενεργούν σύμφωνα με τα δικά τους σχέδια και τις αρμοδιότητές τους. Εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω ποιο είναι το σωστό όσον αφορά στο έργο του αστυνομικού ή του εισαγγελικού λειτουργού» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Και πρόσθεσε: «Αν παρακωλύονται οι συγκοινωνίες, ασφαλώς παρανομούν. Αν δεν εκτελούν μεταφορικό έργο για το οποίο έχουν συμβόλαια ή για το οποίο έχουν δεχτεί παραγγελίες, ασφαλώς και πάλι παρανομούν. Και γι’ αυτό θα πρέπει να υπάρχει η ανάλογη πρωτοβουλία από τις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους, είτε είναι δικαστικές ή εισαγγελικές Αρχές, είτε είναι η Ελληνική Αστυνομία, προκειμένου να αποδοθούν οι ευθύνες».

Ο υπουργός εμφανίστηκε απόλυτος στο θέμα της απόδοσης ευθυνών, σημειώνοντας ότι, αν χρειαστεί, «θα πρέπει να αφαιρεθούν άδειες από αυτοκίνητα. Αν έχουμε καταγγελίες, θα το κάνουμε κι αυτό», είπε ενώ συνέστησε στα επιμελητήρια να καταγγέλλουν εγκαίρως στους τοπικούς εισαγγελείς τις περιπτώσεις που δεν γίνονται μεταφορές.

Χωρίς αλλαγές
Ο κ. Ρέππας επανέλαβε ότι το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί χωρίς αλλαγές, καθώς δεν θα ικανοποιηθούν τα δύο αιτήματα των μεταφορέων για διεύρυνση της μεταβατικής περιόδου στα πέντε χρόνια και διατήρηση του 35% της αξίας των αδειών μετά τη λήξη της. Την ίδια στιγμή έτοιμη να κατατεθεί στη Βουλή, αν συνεχιστούν οι κινητοποιήσεις, είναι η τροπολογία για κατάργηση της τριετούς μεταβατικής περιόδου και άμεσο άνοιγμα του επαγγέλματος. Μέχρι να χορηγηθούν οι νέες άδειες σε φορτηγά και βυτιοφόρα Δ.Χ., θα δοθεί η δυνατότητα στα φορτηγά Ι.Χ να εκτελούν δρομολόγια δημόσιων μεταφορών.


Δικογραφίες
Κατηγορούμενοι για παρακώλυση συγκοινωνιών κινδυνεύουν να βρεθούν σύντομα πολλοί οδηγοί βυτιοφόρων που κλείνουν τους δρόμους ή περιορίζουν την κυκλοφορία παρκάροντας παράνομα, καθώς από εισαγγελικής πλευράς έχουν δοθεί παραγγελίες προς τις αστυνομικές αρχές για να σχηματιστούν σχετικές δικογραφίες. Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ζητηθεί να καταγραφούν οι αριθμοί των πινακίδων των βυτιοφόρων που εμποδίζουν τη διέλευση άλλων οχημάτων, προκειμένου να εντοπιστούν οι ιδιοκτήτες και οι οδηγοί τους, για να αποδοθούν στη συνέχεια οι κατηγορίες που τους αναλογούν. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι υποθέσεις αυτές εκτιμάται ότι θα εκδικαστούν αργότερα, καθώς είναι δύσκολο να κινηθούν διαδικασίες Αυτοφώρου.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

Σκληραίνουν οι απεργοί τη στάση τους


Εξι σημεία συγκέντρωσης στη Θεσσαλονίκη, «έμφραγμα» στο λιμάνι


Στα έξι σημεία συγκέντρωσης στη δυτική πλευρά της πόλης, οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων και φορτηγών ΔΧ της Θεσσαλονίκης ενίσχυσαν χθες την παρουσία τους με νέα οχήματα και σκλήρυναν περαιτέρω τη στάση τους, προκαλώντας «έμφραγμα» στην τροφοδοσία της αγοράς. Στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού παρέμεναν μέχρι χθες εγκλωβισμένα 2.850 κοντέινερ με προϊόντα που αντιστοιχούν στο 60% της χωρητικότητας του ΣΕΜΠΟ. Σε άλλο σημείο συγκέντρωσης, στην περιοχή της Γέφυρας, έξω από το κέντρο logistics της LIDL, οι ιδιοκτήτες φορτηγών έχουν μπλοκάρει την τροφοδοσία των 50 σούπερ μάρκετ της γερμανικής αλυσίδας στη Βόρεια Ελλάδα, επιτρέποντας μόνο 2 ως 4 δρομολόγια καθημερινά με ειδικές άδειες. Αποτέλεσμα ήταν να υπάρξουν σοβαρές ελλείψεις στα καταστήματα της εταιρείας, κυρίως σε φρέσκα προϊόντα, όπως φρούτα, λαχανικά, γάλα και άλλα είδη ψυγείου. «Συμμεριζόμαστε τα προβλήματα του κλάδου, αλλά ζητούμε να ισχύσουν αντικειμενικοί κανόνες λειτουργίας της αγοράς», είπε στο «Εθνος» η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της εταιρείας, Β. Αδαμίδου. Η κεντρική συγκέντρωση φορτηγών και βυτιοφόρων βρίσκεται στον κόμβο της Λαχαναγοράς, ενώ μπλόκα έχουν σχηματιστεί επίσης στην παλιά εθνική Θεσσαλονίκης - Βέροιας, στην εθνική Θεσσαλονίκης - Κατερίνης και στον Αγιο Αθανάσιο.

Β. ΙΓΝΑΤΙΑΔΗΣ

Διαμαρτυρίες
Διαδηλώσεις σε Κρήτη - Αργολίδα


Διαδήλωση στους κεντρικούς δρόμους της Κρήτης πραγματοποίησαν χθες τα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φορτηγών, στηρίζοντας την πανελλαδική κινητοποίηση του κλάδου τους. Σήμερα, μάλιστα, αντιπροσωπεία τους θα μετάσχει στην πανελλαδική κινητοποίηση του κλάδου στην Αθήνα. Κυκλοφοριακό κομφούζιο προκλήθηκε χθες το μεσημέρι και στους δρόμους του Ναυπλίου και του Αργους από δεκάδες φορτηγά που σχημάτισαν πορεία. Τα φορτηγά ξεκίνησαν λίγο πριν από τη μία το μεσημέρι από την περιοχή των Φιχτίων κοντά στις Μυκήνες όπου είναι παραταγμένα τις τελευταίες ημέρες και αρχικά κινήθηκαν προς το Αργος και κατόπιν προς το Ναύπλιο.

Επί ποδός η ΕΛ.ΑΣ. για τήρηση της τάξης
«Δεν θα επιτραπεί πορεία φορτηγών στο κέντρο της Αθήνας»

«Στρατηγικό πλάνο της Αστυνομίας είναι η αποκλιμάκωση της έντασης. Δεν θέλουμε να γίνει η Αστυνομία πρωταγωνιστής επεισοδίων. Θέλουμε να κατευνάσει και όχι να οξύνει τα πάθη. Επιδίωξή μας είναι η σύνεση και η αυτοκυριαρχία».

Με αυτά τα λόγια στέλεχος του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ περιέγραψε τη στάση που θα ακολουθήσει η Αστυνομία απέναντι στους ιδιοκτήτες φορτηγών τα επόμενα 24ωρα.

Στο ερώτημα τι θα κάνει η Αστυνομία σε περίπτωση που οι ιδιοκτήτες των φορτηγών επιδιώξουν να μετακινηθούν ομαδικά με τα οχήματά τους προς το κέντρο της Αθήνας, η απάντηση ήταν σαφής: «Δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε. Δεν θα αφήσουμε το κέντρο της Αθήνας να παραλύσει. Φυσικά οι ιδιοκτήτες των φορτηγών μπορούν να διαδηλώσουν. Η διασφάλιση αυτού του δικαιώματος όμως δεν μπορεί να είναι σε βάρος των δικαιωμάτων των άλλων πολιτών».


Συνεργασία
Σύμφωνα με το στέλεχος του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ, η αστυνομία βρίσκεται σε στενή συνεργασία με τις εισαγγελικές αρχές για κάθε ενέργεια που γίνεται από ιδιοκτήτες φορτηγών, ενώ θα παραμείνει στα σημεία όπου υπάρχουν ακινητοποιημένα φορτηγά. «Είμαστε κοντά, σε περίπτωση που συμβεί κάτι, να επέμβουμε. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καταγγελία για άρνηση εκτέλεσης μεταφορικού έργου, γι’ αυτό δεν μπορούμε να επέμβουμε βάσει του νόμου περί επίταξης. Επίσης δεν έχει γίνει καμία έγγραφη καταγγελία σε κανένα Αστυνομικό Τμήμα για δολιοφθορές σε φορτηγά εταιρειών που συνεχίζουν να κάνουν μεταφορές εμπορευμάτων.

Εμείς προστατεύουμε το δικαίωμα όσων θέλουν να εργαστούν, ενώ παρέχουμε προστατευτική συνοδεία σε όσους την αιτούνται. Μέχρι στιγμής, έχουν γίνει πάνω από 600 προστατευτικές συνοδείες» καταλήγει το ίδιο στέλεχος της ΕΛ.ΑΣ.

Τ. ΤΕΡΖΗΣ

Αρρυθμίες στην αγορά
Μετρούν ζημιές και χτυπούν καμπανάκι έμποροι - επιχειρηματίες


Λίγο πριν από τα πρόθυρα της... νευρικής κρίσης βρίσκονται οι επιχειρηματίες αφού, όσο περνούν οι ώρες και οι μεταφορείς κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους, μετρούν ζημιές. Tα εμπορεύματά τους είτε είναι εισαγόμενα είτε προς εξαγωγή, παραμένουν στα τελωνεία ή μπλοκαρισμένα στις εθνικές οδούς. Oι ελλείψεις στα ράφια για την ώρα δεν είναι ιδιαίτερα εμφανείς. Tις μεγαλύτερες συνέπειες των κινητοποιήσεων αντιμετωπίζουν οι βιομηχανίες και οι προμηθευτικές επιχειρήσεις, καθώς δεν έχουν πρώτες ύλες και οι εκπρόσωποί τους καλούν την κυβέρνηση να παρέμβει.

Tην ίδια στιγμή συναγερμός έχει σημάνει στη γενική γραμματεία Eμπορίου του υπουργείου Περιφερειακής Aνάπτυξης και Aνταγωνιστικότητας, καθώς είναι ορατός ο κίνδυνος νέων κρουσμάτων αισχροκέρδειας, ιδίως στα νωπά προϊόντα.

Oπως δηλώνει στο «Eθνος» ο πρόεδρος του Eμπορικού και Bιομηχανικού Eπιμελητηρίου της Aθήνας K. Mίχαλος «τα φορτηγά πλοία δεν πλησιάζουν καν τα λιμάνια της χώρας λόγω της απεργίας των μεταφορέων. Tο αποτέλεσμα είναι περίπου 2.500 κοντέινερ να παραμένουν εγκλωβισμένα στον Πειραιά και 1.200 στη Θεσσαλονίκη, καθώς δεν μπορούν να βγουν από τα τελωνεία. Πολλές επιχειρήσεις δεν είναι δυνατόν να προμηθευτούν πρώτες ύλες».

O πρόεδρος της Eθνικής Συνομοσπονδίας Eλληνικού Eμπορίου B. Kορκίδης υποστηρίζει ότι «προβλήματα εφοδιασμού αντιμετωπίζουν τα νησιά. Σε όλα τα λιμάνια της χώρας είναι μπλοκαρισμένα 5.000 κοντέινερ. Aλλά κανείς δεν ξέρει πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση στην αγορά σήμερα και αύριο».

Σε ό,τι αφορά τα οπωρολαχανικά, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Eμπόρων Λαχαναγοράς Aθήνας N. Kαλόγρης λέει στο «Eθνος» πως «οριακά καλύπτεται η λαχαναγορά κι αυτό επειδή ο εφοδιασμός της επιτυγχάνεται με I.X. φορτηγά των εμπόρων και παραγωγών. Oι ελλείψεις για την ώρα δεν είναι σημαντικές».

O Σύνδεσμος Eταιρειών Eμφιαλώσεως Φυσικού Mεταλλικού Nερού σημειώνει ότι πολλές επιχειρήσεις έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους.

Tην παρέμβαση της κυβέρνησης ζητεί ο πρόεδρος του Συνδέσμου Bιομηχανιών Aττικής- Πειραιά Δ. Mαθιός, σημειώνοντας ότι οι επιχειρήσεις εδώ και δύο χρόνια με τις κινητοποιήσεις στα λιμάνια και τώρα στις οδικές μεταφορές έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές.

Συνέπειες
Χάνονται 50 θέσεις εργασίας

Για απώλεια 50 θέσεων εργασίας καθημερινά, μόνο στον τομέα των μεταφορών, εξαιτίας της συνεχιζόμενης αποχής των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, κάνει λόγο ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος. Η οικονομική ζημιά για τις εταιρείες του κλάδου, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, φτάνουν τα 5 εκατομμύρια ευρώ καθημερινά, ποσό που θα αυξηθεί περισσότερο αν συνυπολογιστούν οι ζημιές των εξαγωγικών επιχειρήσεων λόγω αδυναμίας τους να εκτελέσουν τις συμβατικές τους υποχρεώσεις.

Ο ΣΕΒΕ ζητεί από τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων να επιδείξουν σύνεση και ψυχραιμία στην περίοδο κρίσης, προειδοποιώντας τους πως σε αντίθετη περίπτωση τα ελληνικά προϊόντα δεν θα γίνονται αποδεκτά στις αγορές του εξωτερικού, επομένως δεν θα υπάρχει μεταφορικό έργο προς διεκπεραίωση.

XΡ. KOΛΩNAΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου