ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Γράφει ο Κ. Σ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ Άρχισαν τα όργανα, που έλεγε και το γνωστό αρχοντορεμπέτικο. Μόνο που άρχισαν πολύ γρήγορα και βάζουν τη νέα κυβέρνηση στ

Μόνο που αυτή η πραγματικότητα ίσχυε στην προ Ιντερνέτ εποχή. Στην εποχή που δεν υπήρχε η ομότιμη δημοκρατία της ανοιχτής πληροφόρησης από το Διαδίκτυο.

Χθες ο επικεφαλής των απεργών του Περάματος που απέκλεισαν δυναμικά το υπουργείο Εργασίας, επειδή είναι μήνες απλήρωτοι, είπε στην κυβέρνηση: «Αν θέλετε χρόνο χάριτος να τον πληρώσετε». Αδιανόητο για προηγούμενες εποχές.

Προηγήθηκε η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ που προχθές δήλωσε: «Καμιά πίστωση χρόνου στη νέα κυβέρνηση, κανένας εφησυχασμός, ούτε μια μέρα χαμένη».

Και η γεν. γραμματέας του ΚΚΕ που συμπλήρωσε: «Το ΠΑΣΟΚ ‘’φτιάχνει τη μόστρα του’’, αλλά δεν πειράζει το κεφάλαιο» και κάλεσε σε ετοιμότητα το λαό για «να αντιμετωπίσει την επίθεση που θα δεχθεί από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ».

Στο λιμάνι του Πειραιά, στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, στο Πέραμα, στα νοσοκομεία, η Ελλάδα στενάζει. Πού θα οδηγήσει η προεκλογική ευφορία αυτιών;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου