ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Τα λάθη του Σημίτη

Εκείνος που δεν έδειξε να «στενοχωριέται» ιδιαίτερα για τη μη συμμετοχή του Κ. Σημίτη στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ ήταν ο πρώην υπουργός Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, ο οποίος στο σχόλιο που έκανε θα μπορούσε να βάλει κανείς τίτλο: «Τα ήθελε και τα έπαθε». «Τον τελικό λόγο για τον πολιτικό σχεδιασμό, ιδιαίτερα για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας, την είχε ιστορικά στη χώρα μας πάντα ο αρχηγός, ο επικεφαλής του εκλογικού αγώνα. Ο κ. Σημίτης, όταν έκανε το δικό του ψηφοδέλτιο Επικρατείας, δεν ρωτούσε κανέναν και λογικά δεν ρωτούσε. Εχει μια μεγάλη προσφορά στη χώρα και το ΠΑΣΟΚ, αλλά από την άλλη πλευρά δυστυχώς διαπιστώνω ότι σε κρίσιμες στιγμές δεν αποφεύγει λάθη. Αυτή είναι η εκτίμησή μου» είπε στο ραδιόφωνο του Άλφα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου