Ανατροπή σκηνι
Οπως έγινε γνωστό το πρωί, ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απάντησε αρνητικά στην πρόταση του Γ.Παπανδρέου να είναι και πάλι υποψήφιος στην Α' Πειραιώς ή εναλλακτικά στην Α' Πειραιώς, δηλαδή να διεκδικήσει τον σταυρό των ψηφοφόρων του κόμματος.
Οπως απάντησε θεωρεί ότι για τον ίδιο αρμόζει να είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας, αλλιώς δεν επιθυμεί να συμμετέχει.
Σύμφωνα με δήλωση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Γ.Παπακωνσταντίνου:
Χωρίς τον Σημίτη
«Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, και ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Σημίτης, συζήτησαν για τις πολιτικές εξελίξεις, την πορεία προς τις εκλογές και τη νίκη του ΠΑΣΟΚ.
»Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πρότεινε στον πρώην πρωθυπουργό είτε να εξακολουθήσει να ηγείται του ψηφοδελτίου της Α' Πειραιά, είτε να ηγηθεί του ψηφοδελτίου της Α' Αθήνας.
»Η πρόταση αυτή δεν έγινε αποδεκτή από
Χωρίς τον Σημίτη
Ανακοίνωση χωρίς αιχμές
Η επίσημη θέση του πρώην πρωθυπουργού ωστόσο είναι συναινετική όπως φαίνεται από την ολιγόλογη ανακοίνωση που ακολούθησε.
«Στις συνομιλίες μας με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, δεν καταφέραμε να συμφωνήσουμε για τη συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ. Εύχομαι στο ΠΑΣΟΚ τη νίκη και κάθε επιτυχία» δήλωσε ο Κώστας Σημίτης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου