ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Χωρίς τον Σημίτη

Ο Κώστας Σημίτης απέρριψε την πρόταση του Γ.Παπανδρέου να τεθεί επικεφαλής ψηφοδελτίου σε Α' Αθήνας ή Α΄ Πειραιά και ευχήθηκε καλή επιτυχία στο ΠΑΣΟΚ χωρίς να αφήσει αιχμές
Ανατροπή σκηνικού την Παρασκευή σχετικά με την επιστροφή του Κ.Σημίτη στην κεντρική σκηνή του ΠΑΣΟΚ, ενόψει του προεκλογικού αγώνα.

Οπως έγινε γνωστό το πρωί, ο πρώην πρωθυπουργός και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ απάντησε αρνητικά στην πρόταση του Γ.Παπανδρέου να είναι και πάλι υποψήφιος στην Α' Πειραιώς ή εναλλακτικά στην Α' Πειραιώς, δηλαδή να διεκδικήσει τον σταυρό των ψηφοφόρων του κόμματος.

Οπως απάντησε θεωρεί ότι για τον ίδιο αρμόζει να είναι επικεφαλής του ψηφοδελτίου Επικρατείας, αλλιώς δεν επιθυμεί να συμμετέχει.

Σύμφωνα με δήλωση του εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ, Γ.Παπακωνσταντίνου:
Χωρίς τον Σημίτη

«Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, και ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Σημίτης, συζήτησαν για τις πολιτικές εξελίξεις, την πορεία προς τις εκλογές και τη νίκη του ΠΑΣΟΚ.

»Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πρότεινε στον πρώην πρωθυπουργό είτε να εξακολουθήσει να ηγείται του ψηφοδελτίου της Α' Πειραιά, είτε να ηγηθεί του ψηφοδελτίου της Α' Αθήνας.

»Η πρόταση αυτή δεν έγινε αποδεκτή από τον πρώην πρωθυπουργό, ο οποίος απάντησε ότι, εάν δεν ηγηθεί του ψηφοδελτίου Επικρατείας, δεν επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη θέση».
Χωρίς τον Σημίτη

Ανακοίνωση χωρίς αιχμές

Η επίσημη θέση του πρώην πρωθυπουργού ωστόσο είναι συναινετική όπως φαίνεται από την ολιγόλογη ανακοίνωση που ακολούθησε.

«Στις συνομιλίες μας με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, δεν καταφέραμε να συμφωνήσουμε για τη συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια του ΠΑΣΟΚ. Εύχομαι στο ΠΑΣΟΚ τη νίκη και κάθε επιτυχία» δήλωσε ο Κώστας Σημίτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου