Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι κ.κ. Παπανδρέου και Σημίτης, «ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ πρότεινε στον πρώην Πρωθυπουργό είτε να εξακο
λουθήσει να ηγείται του ψηφοδελτίου της Α΄ Πειραιά, είτε να ηγηθεί του ψηφοδελτίου της Α΄ Αθήνας».«Η πρόταση αυτή δεν έγινε αποδεκτή από τον πρώην Πρωθυπουργό, ο οποίος απάντησε ότι, εάν δεν ηγηθεί του ψηφοδελτίου Επικρατείας, δεν επιθυμεί οποιαδήποτε άλλη θέση», προστίθεται στην ανακοίνωση.
Κατά την τηλεφωνική επικοινωνία οι δύο πολιτικοί «συζήτησαν για τις πολιτικές εξελίξεις, την πορεία προς τις εκλογές και τη νίκη του ΠΑΣΟΚ».
«Στις συνομιλίες μας με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου δεν μπορέσαμε να συμφωνήσουμε για τη συμμετοχή μου στα ψηφοδέλτια. Εύχομαι στο ΠΑΣΟΚ νίκη στις εκλογές και κάθε επιτυχία», ανέφερε ο κ. Σημίτης σε γραπτή του δήλωση.
Σε μία κρίσιμη περίοδο, η παρουσία του κ. Σημίτη, με την εμπειρία που έχει, θα ήταν χρήσιμη στην επόμενη Βουλή που ασχοληθεί κυρίως με την οικονομία, σχολίασε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιώργος Κουμουτσάκος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου