Πολλά είναι τα ζητήματα που συζητιούνται εν όψει των εκλογών της 4ης Οκτωβρίου. Τι, το ποιοι θα μπουν και ποιοι θα βγουν από τα ψηφοδέλτια των κομμάτων. Τι, το αν θα είναι ο πολυτάλαντος στη show biz κ. Ψινάκης υποψήφιος για μια έδρα στις 300 του Κοινοβουλίου.
Τι, το αν στο debate πάει ο κ. Τσίπρας ή οι έντεκα επικεφαλής των συνιστωσών τηνσυνισταμένη του ΣΥΡΙΖΑ. Πολλά αναφέρονται από πολλούς. Μόνον ένα ζήτημα περιβάλλεται με αιδήμονα και απόλυτη σιγή.
Τι μπορεί να κάνει ο πολιτικός κόσμος και τα ΜΜΕ για να ανακτηθεί η
χαμένη τους τιμή.
Τι μπορεί να γίνει για να μην αποστρέφονται οι Ελληνες την αξιοπιστία των πολιτικών και των «ειδήσεων». Και να μην είχε αποδειχθεί αυτή η ανάγκη;
Οι ευλαβείς πιστοί των δημοσκοπήσεων, ενώ υποκλίνονται σε κάθε δημοσκοπικό εύρημα αγνοούν την ηχηρή αποκάλυψη ότι το 85% (!) των Ελλήνων δεν παίρνουν στα σοβαρά ούτε τους πολιτικούς ούτε τους δημοσιογράφους που από τις τηλεοπτικές οθόνες ξεχύνονται σε ποδοσφαιρικό κλίμα ντέρμπι στα σπίτια τους και ποδοπατούν τη νοημοσύνη τους.
Απεκάλυψε η Public Issue στο ευρωβαρόμετρό της ότι το 85% των Ελλήνων δεν εμπιστεύεται τα πολιτικά κόμματα! Και εκείνα σιωπούν για το οξύ πρόβλημα δημοκρατίας που αναδεικνύει αυτή η αποκάλυψη.
Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (90%) δηλώνει ιδιαίτερα απογοητευμένη από τη γενικότερη οικονομική κατάσταση και την κοινωνική προοπτική, ενώ το 94% χαρακτηρίζει κακή την κατάσταση της απασχόλησης.
Και όμως όλοι μιλούν για προγράμματα επίλυσης των προβλημάτων της οικονομίας και δεν αναρωτιούνται γιατί οι πολίτες δεν δέχονται τις απαντήσεις τους. Ιδιαίτερα δυσαρεστημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες και για την καθημερινή τους ζωή, σε ποσοστό 56%, το οποίο είναι και το δεύτερο υψηλότερο μεταξύ των χωρών της Ε.Ε. μετά τη Βουλγαρία (58%). Ούτε τους αφορά ότι όσα παχιά λόγια λένε δεν καλύπτουν την αγωνία του πολίτη που θα ψηφίσει.
Μένουν σε στερεότυπα λόγια και εξαγγελίες που εκπέμπονται, προφανώς, σε άλλη συχνότητα από αυτή που πιάνει το αυτί του ανθρώπου. Γιατί φέρονται έτσι πολιτικοί και ΜΜΕ; Επειδή έχουν αποσυνδεθεί από τη βάση και ζουν σε άλλο κόσμο σε ιδρυματικές συνθήκες. Απλή και καταλυτική πάντα η αλήθεια.
Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009
Έχουν αποσυνδεθεί από την πραγματική κοινωνία
Libellés :
Γράφει ο Κ. Σ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου