Και αισιοδοξία στη Λευκωσία για επίλυση του Κυπριακού
Μία από τις δυσκολότερες συναντήσεις της μακρόχρονης- εξαιρετικά στενήςσυνεργασίας τους θα έχουν σήμερα ο Κώστας Καραμανλής κι ο Γιώργος Αλογοσκούφης στο Μέγαρο Μαξίμου. Και αιτία φυσικά δεν είναι η θετική ματιά του υπουργού Οικονομικών στο ενδεχόμενο συνεργασίας Ν.Δ.- ΠΑΣΟΚ.
Το πρωθυπουργικό γραφείο, έχοντας εστιάσει την προσοχή του στο τι θα πει ο Πρωθυπουργός στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, έχει ενοχληθεί τα μάλα ακούγοντας κάθε τρεις και λίγο τον κ. Αλογοσκούφη να περιγράφει με τα μελανότερα χρώματα την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Εκείνο δε το «πιάσαμε πάτο» για τα έσοδα του προϋπολογισμού, που εκστόμισε ο υπουργός δημοσίως, έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει. Διότι, λένε στο Μαξίμου, άλλα μας έλεγε τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο- ότι η κρίση είναι εισαγόμενη κι αντέχουμε. Και τώρα εκτός από τα εισαγόμενα «φρούτα»- πληθωρισμό και ακρίβεια λόγω πετρελαίου- έχουμε και το έλλειμμα και το χρέος να εκσφενδονίζονται στα ύψη. Και ο κ. Αλογοσκούφης ψυχραιμότατα δεν αποκλείει και νέα επιτήρηση! Άρα, στη Θεσσαλονίκη ο κ. Καραμανλής θα πρέπει να πει ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος; Α, αυτά δεν ταιριάζουν καθόλου, μα καθόλου, στον κ. Καραμανλή.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ, τα δυσάρεστα για τους πολίτες θα συνεχισθούν- και θα αυξηθούν. Από Σεπτέμβριο, για παράδειγμα, δεν θα πληρώνουμε απλώς το πετρέλαιο χρυσάφι. Θα μας προκύψουν και μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα, αλλά και δύο χαράτσια ακόμη: στα τέλη κυκλοφορίας και στους φόρους των καυσίμων. Άρα τραμ, τρόλεϊ, μετρό, λεωφορείο- αυτοκίνητο, πάντως, όχι!
ΣΤΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ, μπορεί να δυσφορούν για την ακρίβεια όσο περίπου και οι Έλληνες, αλλά η αισιοδοξία για επίλυση του Κυπριακού βρίσκεται στα ύψη, μετά την ανακοίνωση των ηγετών των δύο κοινοτήτων για απευθείας συνομιλίες στις 3 Σεπτεμβρίου. Και είναι φυσικό επακόλουθο η δημοτικότητα του κ. Χριστόφια να έχει φθάσει σε άνευ προηγουμένου ύψη. Ούτε καν οι εμμονές της Άγκυρας για δύο κράτη μπόρεσαν να ρίξουν σκιές.
ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ο εθνικισμός εκδηλώνεται μεταξύ άλλων και με συνεχείς επιστολές. Μετά τον Γκρουέφσκι, τη σκυτάλη πήρε ο Μιλοσόσκι, ζητώντας από τον αρμόδιο επίτροπο της Ένωσης να «μαλώσει» την Ελλάδα που δεν έχει κατοχυρώσει τη μακεδονική γλώσσα ως μειονοτική. Εξάλλου, στις συνομιλίες για το όνομα έγινε γνωστό ότι η σκοπιανή πλευρά ζήτησε να μετονομαστεί το Αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης σε Μίκρα, όπως λεγόταν παλαιότερα!
email απόκομμα εκτύπωση
Της Ειρήνης Δ. Καρανασοπούλου
Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου