Η ηττημένη της κούρσας για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας παραχώρησε συνέντευξη στο Βήμα της Κυριακής, όπου αναφέρθηκε σε όλα τα θέματα της παράταξης, από την εκλογική συντριβή και την κούρσα διαδοχής, ως την σημερινή κατάσταση στο κόμμα.
Μεταξύ άλλων η πρώην υπουργός ανέφερ
Η κ.Μπακογιάννη αναφέρθηκε και στο «ρήγμα» που φαίνεται να υπάρχει μεταξύ της ίδιας, του Αντ.Σαμαρά και του περιβάλλοντος Καραμανλή στη ΝΔ. «Είμαι η τελευταία που θα νιώσω ποτέ ξένη μέσα στη Νέα Δημοκρατία. Και αν νιώθω εν μέρει ανεπιθύμητη- εδώ δεν κάνετε λάθος- είναι γιατί ορισμένοι προσπαθούν να δείξουν ότι είμαι ανεπιθύμητη. Αλλά είναι μια πολύ μικρή ομάδα που δεν μπορεί να εκφράσει τη βάση της παράταξης», όπως είπε.
Απέκλεισε ωστόσο και πάλι την απόσχιση από την ΝΔ και την πιθανότητα δημιουργίας νέου κόμματος, με πλάγιες βολές κατά του Αντ.Σαμαρά. «Κόμματα που γίνονται από προσωπικές στρατηγικές ή από πικρία, ή με αποκλειστικό σκοπό να κάνουν ζημιά σε υπάρχοντα κόμματα, είναι καταδικασμένα να αποτύχουν. Στη ΝΔ έχουμε τέτοιες εμπειρίες από το παρελθόν», όπως είπε.
Εξάλλου, από τις βολές της κ.Μπακογιάννη δεν γλίτωσαν και τα στελέχη του περιβάλλοντος Καραμανλή, για το ρόλο τους στην κούρσα της διαδοχής. Όπως είπε, ενώ ο πρώην πρωθυπουργός τήρησε προσωπικά τη δέσμευσή του για πλήρη ουδετερότητα, «οι περισσότεροι συνεργάτες του και οι στενοί του άνθρωποι ... στήριξαν τον κ.Σαμαρά».



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου