Δυσαρεστημένη δηλώνει η κυρία Μπακογιάννη από τη στάση του Αντ. Σαμαρά αλλά και του Κώστα Καραμανλή μιλώντας για έλλειψη «ειλικρινούς διάθεσης συνεργασίας».
Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η πολιτική είναι η τέχνη να εξυπηρετείσαι από τους ανθρώπους κάνοντας τους να θεωρούν ότι τους εξυπηρετείς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου