Η περίοδος πάθους των Ελλήνων άρχισε μαζί με τη Σαρακοστή
Όσοι δεν το συνειδητοποίησαν ας το συνειδητοποιήσουν τώρα. Από χθες η Ελλάδα βρίσκεται σε καθεστώς αυξημένης επιτήρησης. Αυτό, εκτός των άλλων σημαίνει ότι η πορεία της θα ελέγχεται κάθε μήνα.
Η κυβέρνηση θα πρέπει στις 16 Μαρτίου να υποβάλει την πρώτη «έκθεση πεπραγμένων», με τα μέτρα που έχει λάβει και την αποτελεσματικότητά τους.
Πρώτα στη λίστα θα είναι η εξίσωση των ορίων ηλικίας ανδρών και γυναικών στο Δημόσιο, συμπεριλαμβανομένων των Σωμάτων Ασφαλείας, η απελευθέρωση των υπηρεσιών και η ποσοτικοποίηση των περικοπών επιδομάτων.
Αυτά είναι ήδη ασήκωτα για τον Έλληνα που βλέπει μόνο το τούνελ και κανένα φως που να σημαίνει έξοδο, εδώ και δεκαετίες. Δεν είναι όμως μόνον αυτά.
Δεν θα αρκεί πλέον η κυβέρνηση να δηλώνει προθέσεις για σκληρά μέτρα. Θα είναι υποχρεωμένη να τα θεσπίζει και να δίνει απολογισμό, αν απέφεραν, ή αν χρειάζονται ακόμα σκληρότερα μέτρα. Ταυτόχρονα θα υπάρξει και πακέτο κοινοτικών παρεμβάσεων στην οικονομία μας, πλέον εκείνων που προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση μέσω του Προγράμματος Σταθερότητας.
Ήδη ο αρμόδιος επίτροπος Όλι Ρεν κάλεσε εκ νέου την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να λάβει εντός του Μαρτίου πρόσθετα μέτρα.
Έτσι η πολιτική στήριξη που αγοράσαμε πολύ ακριβά από τη Γαλλία δε θα βοηθήσει σε τίποτα τον πολίτη να αναπνεύσει. Άλλωστε, η χοάνη της ελληνικής πραγματικότητας μπορεί μόνο να καταπίνει ό,τι προστίθεται όχι και να αφήνει χώρο για ανάπτυξη.
Όσοι δεν το συνειδητοποίησαν ας το συνειδητοποιήσουν τώρα. Από χθες η Ελλάδα βρίσκεται σε καθεστώς αυξημένης επιτήρησης. Αυτό, εκτός των άλλων σημαίνει ότι η πορεία της θα ελέγχεται κάθε μήνα.
Η κυβέρνηση θα πρέπει στις 16 Μαρτίου να υποβάλει την πρώτη «έκθεση πεπραγμένων», με τα μέτρα που έχει λάβει και την αποτελεσματικότητά τους.
Πρώτα στη λίστα θα είναι η εξίσωση των ορίων ηλικίας ανδρών και γυναικών στο Δημόσιο, συμπεριλαμβανομένων των Σωμάτων Ασφαλείας, η απελευθέρωση των υπηρεσιών και η ποσοτικοποίηση των περικοπών επιδομάτων.
Αυτά είναι ήδη ασήκωτα για τον Έλληνα που βλέπει μόνο το τούνελ και κανένα φως που να σημαίνει έξοδο, εδώ και δεκαετίες. Δεν είναι όμως μόνον αυτά.
Δεν θα αρκεί πλέον η κυβέρνηση να δηλώνει προθέσεις για σκληρά μέτρα. Θα είναι υποχρεωμένη να τα θεσπίζει και να δίνει απολογισμό, αν απέφεραν, ή αν χρειάζονται ακόμα σκληρότερα μέτρα. Ταυτόχρονα θα υπάρξει και πακέτο κοινοτικών παρεμβάσεων στην οικονομία μας, πλέον εκείνων που προτίθεται να λάβει η κυβέρνηση μέσω του Προγράμματος Σταθερότητας.
Ήδη ο αρμόδιος επίτροπος Όλι Ρεν κάλεσε εκ νέου την κυβέρνηση να είναι έτοιμη να λάβει εντός του Μαρτίου πρόσθετα μέτρα.
Έτσι η πολιτική στήριξη που αγοράσαμε πολύ ακριβά από τη Γαλλία δε θα βοηθήσει σε τίποτα τον πολίτη να αναπνεύσει. Άλλωστε, η χοάνη της ελληνικής πραγματικότητας μπορεί μόνο να καταπίνει ό,τι προστίθεται όχι και να αφήνει χώρο για ανάπτυξη.
Η «Α»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου