Η Εξεταστική Επιτροπή, για τα τροποποιημένα δημοσιονομικά στοιχεία την περίοδο 2004 - 2009, θα θέσει τέλος στις εναντίον της Ελλάδας και των Ελλήνων κατηγορίες, ότι συστηματικά εξαπατούν τους εταίρους στην Ε. Ενωση, τόνισε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, στο «Κανάλι 1» του Πειραιά.
Ο ίδιος αναγνώρισε ότι η χώρα μας «έδωσε, δυστυχώς, δικαιώματα για να διασυρόμαστε στην Ευρώπη», αλλά αρνήθηκε το δικαίωμα σε οποιοδήποτε ξένο έντυπο να χυδαιολογεί εις βάρος της Ελλάδας και των Ελλήνων.
Επανέλαβε ότι το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Focus «είναι ανάξιο σχολιασμού, με όλη τη σημασία της λέξεως», τονίζοντας ότι «τέτοιου είδους δημοσιεύματα, πρώτα απ' όλα υποβαθμίζουν το επίπεδο αυτού που τα δημοσιεύει. Από μόνο του αυτό το περιοδικό έβαλε στη θέση που του αρμόζει την ποιότητά του».
Σχολιάζοντας τη στάση της Ν.Δ. για την Εξεταστική Επιτροπή, ο κ. Πεταλωτής σημείωσε ότι η ηγεσία της «προσπαθεί να πατήσει σε δύο βάρκες και, αντί πραγματικά να δείξει ότι το κόμμα αυτό σήμερα αναγνωρίζει τα τραγικά λάθη που έκανε και φτάσαμε σε αυτή την κατάσταση, προσπαθεί με κάποιες προφάσεις εν αμαρτίαις να αποστασιοποιηθεί από ό,τι γίνεται σήμερα και προπαντός από την απόδοση ευθυνών».
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Παπουτσής, σε συνομιλία του με δημοσιογράφους, δήλωσε ότι η Ν.Δ. «φαίνεται πως βρίσκεται στον απόλυτο πανικό και έχει τρομοκρατηθεί από το περιεχόμενο της πρότασης του ΠΑΣΟΚ για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής, η οποία αναφέρεται στη συγκεκριμένη περίοδο και στα στοιχεία που αμφισβητούνται έντονα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την Επιτροπή Ανεξάρτητων Εμπειρογνωμόνων».
Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου