ποιος ακούει ότι η μια μόνη καμπάνα δεν ακούει παρά έναν ήχο

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2010

ΝΔ: Εξεταστική από το '81

Για "μεθοδευμένη προσπάθεια συσκότισης" κάνει λόγο η ΝΔ και καταθέτει δική της πρόταση για εξεταστική επιτροπή με χρονικό βάθος έως το 1981. "Βρίσκονται σε πανικό" απάντησε ο Χ.Παπουτσής.
Για «μεθοδευμένη προσπάθεια συσκότισης και απόκρυψης της αλήθειας για την εξέλιξη των πραγματικών μεγεθών της ελληνικής οικονομίας» κάνει λόγο η ΝΔ αντιδρώντας στην κατάθεση της πρότασης σύστασης της Εξεταστικής Επιτροπής για την οικονομία.
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Π.Παναγιωτόπουλος μίλησε επίσης για στοχευμένη προσπάθεια επίθεσης κατά των πολιτικών αντιπάλων του ΠΑΣΟΚ και για Εξεταστική Επιτροπή πολιτικής σκοπιμότητας και κομματικής μισαλλοδοξίας, τονίζοντας πως το ΠΑΣΟΚ, με την πρότασή του αυτή, αποδεικνύεται κατά πολύ κατώτερο των περιστάσεων.

ΝΔ: Εξεταστική από το '81

«Η αλήθεια δεν τεμαχίζεται. Δεν αποκρύπτεται. Δεν συσκοτίζεται. Όλη η αλήθεια, λοιπόν, για τις εξελίξεις στην Ελληνική οικονομία, από το 1981 μέχρι και σήμερα. Να μην μείνει τίποτα στο σκοτάδι», τόνισε ο κ. Παναγιωτόπουλος και ανακοίνωσε ότι η ΝΔ προχωρά στην κατάθεση πρότασης από τον απαιτούμενο αριθμό βουλευτών «για μια αυθεντική, γνήσια, ουσιαστική Εξεταστική Επιτροπή, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες ρυθμίσεις και διατάξεις, η οποία θα ερευνήσει όλο το χρονικό διάστημα από το ’81 μέχρι σήμερα».

Παράλληλα κάλεσε τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, αλλά και των άλλων κομμάτων της ελάσσονος αντιπολίτευσης, να υπερψηφίσουν την πρόταση, που θα καταθέσει εντός των ημερών η ΝΔ.

Σε ερώτηση για την περίοδο διακυβέρνησης Σημίτη και για το αν η ΝΔ θέτει υπό αμφισβήτηση την είσοδο της Ελλάδας στην ΟΝΕ, ο κ. Παναγιωτόπουλος απάντησε:

«Η Νέα Δημοκρατία δεν το έχει πει ποτέ αυτό. Η Νέα Δημοκρατία, ένα υπεύθυνο κόμμα, που δεν θα έκανε ποτέ κάτι το οποίο θα ζημίωνε τη χώρα, είτε στο εσωτερικό, είτε διεθνώς.

Επειδή, όμως, πιστεύουμε ότι όλα τα κόμματα στην Ελλάδα έχουμε τον ίδιο πατριωτισμό, καλούμε και τον Πρωθυπουργό να δείξει το ίδιο μέτρο ευθύνης, που δείχνει σήμερα ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς και το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Επιμένουμε, όμως, ότι πρέπει να λάμψει όλη η αλήθεια. Η αλήθεια δεν τεμαχίζεται, δεν συσκοτίζεται, δεν συγκαλύπτεται».

"Βρίσκονται σε πανικό"
«Φαίνεται ότι η ΝΔ βρίσκεται στον απόλυτο πανικό και έχει τρομοκρατηθεί από το περιεχόμενο της πρότασης του ΠΑΣΟΚ για σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής», απάντησε ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής.

«Η ουσία είναι μία», τόνισε και συνέχισε: «Από τη στιγμή που δίνουμε μια μεγάλη μάχη για το μέλλον της χώρας, για να βγει από την οικονομική κρίση, τη στιγμή που ζητάμε από τον ελληνικό λαό να κάνει νέες θυσίες για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της χώρας και να βγούμε από το αδιέξοδο, που μας οδήγησε η ΝΔ, ουδείς μπορεί να δεχθεί τους υπεύθυνους, που δρομολόγησαν αυτή την κατάσταση, είτε να λουφάζουν, είτε να μην αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.

Κληθείς να σχολιάσει τις αντιδράσεις, που σημειώνονται και εντός ΠΑΣΟΚ για τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής σημείωσε:

«Δεν μπορούμε να παραμείνουμε αδρανείς, η Βουλή των Ελλήνων δεν έχει κανένα δικαίωμα να κάνει πως δεν καταλαβαίνει, τη στιγμή μάλιστα που παρουσιάστηκε σε αυτήν το πόρισμα των Ανεξάρτητων Εμπειρογνωμόνων από το οποίο προκύπτουν σαφώς πολιτικές ευθύνες για τις λανθασμένες χρήσεις των στατιστικών στοιχείων».

Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να κληθεί στη Βουλή ως μάρτυρας ο Χοακίν Αλμούνια. Εκτίμησε πως χρειάζονται οι μαρτυρίες, οι καταθέσεις και οι εμπειρίες των στελεχών της Ευρωπαϊκης Επιτροπής.

«Βεβαίως και θα προσκληθούν και εκείνοι είναι υποχρεωμένοι να προσέλθουν στο ελληνικό Κοινοβούλιο, όπως προσέρχονται και σε άλλα κοινοβούλια», είπε.

"Οχι απο το ΛΑ.Ο.Σ"

Δεν θα λάβει μέρος στην Εξεταστική για την οικονομία ο ΛΑΟΣ, ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης.

«Ο ΛΑ.Ο.Σ δεν πρόκειται να συνδράμει σε αυτή τη προσπάθεια των δύο μεγάλων κομμάτων να ευτελίσουν εντελώς την πολιτική ιστορία των τελευταίων ετών», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Δεν θα λάβουμε μέρος», πρόσθεσε και υπογράμμισε: «Ο ΛΑ.Ο.Σ. δεν θα στείλει εκπρόσωπό του στην Εξεταστική Επιτροπή».

«Είναι ντροπή και μόνο που το σκέπτονται. Πιστεύω ότι εφόσον το θέμα έχει πάει στη δικαιοσύνη και το αναλύει ο Εισαγγελέας, έπρεπε να περιμένουν», κατέληξε ο κ. Καρατζαφέρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου