«Η ΝΔ χρειάζεται σήμερα προοπτική» τόνισε ο κ. Σαμαράς. Πρέπει να «αναδείξουμε τα ιδανικά μας, για να ξαναφέρουμε κοντά
μας αυτούς που πικράναμε, να ανοίξουμε τους ορίζοντές μας, για να κάνουμε τις ιδέες μας μαγνήτη της κοινωνίας και να τολμήσουμε φυγή προς τα εμπρός, για να γίνουμε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό Κεντροδεξιό κόμμα», επεσήμανε.Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη σημασία της «ενότητας στην κορυφή του κόμματος χωρίς υπονομεύσεις» και στην «ενότητα στη βάση χωρίς φατριασμούς».
«Δεν ζητώ απλώς το αξίωμα του Προέδρου του κόμματος» τόνισε, προσθέτοντας: «Ένωσα τις δυνάμεις μου με όσους ζήτησαν να εκλεγεί ο Πρόεδρος του Κόμματος από τη βάση. Και το πετύχαμε. Πετύχαμε μιαν ανοικτή δημοκρατική εκλογή που θα δώσει ρόλο στα μέλη και δύναμη στα όργανα του Κόμματος».
«Καταθέτω την υποψηφιότητά μου για να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό κόμμα με λόγο στα οργανωμένα μέλη και αλληλεγγύη ανάμεσά τους», σημείωσε.
«Όπου οι υποψηφιότητες όλων θα αξιολογούνται εκ των προτέρων και οι θητείες τους θα αξιολογούνται εκ των υστέρων. Όπου η κριτική δεν θα εκλαμβάνεται ως »υπονόμευση». Όπου δεν θα υπάρχουν προσωπικά »φέουδα», ούτε προσωπικοί »μηχανισμοί». Ένα κόμμα, όπου δεν θα συγχωρούνται πρακτικές που πληγώνουν τα μέλη μας. Όπου το δημόσιο ήθος θα είναι το στοίχημα που πρέπει καθημερινά να κερδίζουμε», συμπλήρωσε.
Κοινωνική μας αναφορά, επεσήμανε, είναι η μεσαία τάξη, την οποία, όπως παραδέχθηκε, πίκρανε τον τελευταίο καιρό η ΝΔ.
«Όλους αυτούς πρέπει να υπερασπιστούμε. Αυτούς πρέπει να βάλουμε μπροστά, για να ανασάνει η κοινωνία, για να αποκατασταθεί η κοινωνική δικαιοσύνη, για να απελευθερωθεί η δημιουργικότητα όλων των Ελλήνων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο κ. Ψωμιάδης έθεσε την υποψηφιότητα του με επιστολή στην οργανωτική επιτροπή του συνεδρίου.Σε δηλώσεις που έκανε στους δημοσιογράφους ο κ. Ψωμιάδης τόνισε ότι εντός της προθεσμίας θα καταθέσει και τις υπογραφές 50 συνέδρων, που υποστηρίζουν την υποψηφιότητά του, όπως απαιτείται για να είναι κάποιος υποψήφιος.
Είπε ότι δεν πρόκειται να κάνει πίσω από την υποψηφιότητά του και σημείωσε πως η πρωτοβουλία που ανέλαβε υπηρετεί την ενότητα της ΝΔ. Εξέφρασε, επίσης, την ικανοποίησή του γιατί το συνέδριο της ΝΔ θα είναι ανοιχτό και δεν θα είναι απλώς ένα συνέδριο διαδοχής, όπως είπε.
πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Σιούφας δήλωσε ότι συνεχίζεται η πρωτοβουλία της επιτροπής και πρόσθεσε ότι οι απόψεις του Δ. Αβραμόπουλου, της Ντόρας Μπακογιάννη, του Αντώνη Σαμαρά και του Παναγιώτη Ψωμιάδη για τη συμμετοχή της βάσης στην εκλογή αρχηγού της ΝΔ τελούν υπό διαβούλευση.Ο κ. Σιούφας πρόσθεσε ότι εξετάζονται οι δυνατότητες μέσω του καταστατικού για τη συμμετοχή της βάσης στην εκλογή νέου προέδρου.Οι προσπάθειες θα ολοκληρωθούν μετά την επίσημη υποβολή των υποψηφιοτήτων, κατέληξε ο κ. Σιούφας.Την προσεχή Δευτέρα, 19 του μήνα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας μετά τις εκλογές. Στην συνεδρίαση, η οποία θα γίνει στις 11.30 π.μ. στην αίθουσα Γερουσίας της Βουλής, θα μιλήσει ο πρόεδρος του κόμματος κ. Κ. Καραμανλής.Στην ίδια συνεδρίαση θα γίνει και η εκλογή του νέου Γενικού Γραμματέα της ΚΟ και των πέντε αναπληρωτών του, θέσεις για τις οποίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα – όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση – μέχρι την Παρασκευή, 19



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου